Subject: Üliõpilasvahetuse toetuse taotlus
From: Eesti Õigusteaduse Üliõpilaste Liit <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Fri, 24 Jan 2025 15:16:36 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Teile manusena taotluse III Eesti Õigusteaduse Üliõpilaste Liidu 
üliõpilasvahetuse korraldamise toetamiseks. Põhjalikum informatsioon 
üliõpilasvahetuse kohta on leitav manusest.

Juhul, kui Teil tekib täiendavaid küsimusi, vastan neile meeleldi!

Lugupidamisega

Silva Tupits

Eesti Õigusteaduse Üliõpilaste Liit

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Koduleht: oigusliit.eu <http://oigusliit.eu>
Jälgi meid: LinkedIn 
<https://ee.linkedin.com/company/estonian-law-student-union> , Facebook 
<https://www.facebook.com/oigusliit> , Instagram 
<https://www.instagram.com/eestiouliit/>
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4w_I-PzkPtviGpybhxZjfIh0tQbg1tK3MtnATOz5TVo7wB4b6Kxi_GN5MyFnl9SR4B6vOqUhxA>